fredag 29 januari 2010

dagens ilandsproblem

Apatisk. Sitter och stirrar flera sekunder på mitt suddigummi. En gång har det föreställt en triceratops men nu ser det ut som ett färgglatt, psykedeliskt kugghjul. Ganska sunkigt, det ser ut som om en treåring ätit upp det och sen bajsat ut det igen.
Ja såhär blir det när man hoppar över att ta tjuren vid hornen och inte lagar mat direkt när man kommer hem från att ha tränat. Man ska aldrig sätta sig ned för att kolla läsa bloggar utan att ha ätit, för man kommer icke därifrån. Jag kommer aldrig att orka resa mig från stolen nu... för att laga mat... om det inte hade varit för blodsockerfallet hade jag inte befunnit mig i en sån här tung sits... mat... MAT är det enda jag kan tänka på.
MAMMAAAAAAAA kom hem och laga mat till mig nunununununuuuuuuuu!!

Inga kommentarer: