onsdag 3 februari 2010

tänkare, eller inte.

Jag har alltid trott att jag är en grubblare. I sure did. Men jag tycker inte att det finns någon mening i att spekulera i frågor som "vad händer efter döden? hur skapades världen? finns det någon mening med livet?". Istället för att sitta och dryga ut a4 efter a4 med en nittonårings uttjatade, skitvanliga antaganden, som läraren säkert har läst runt femhundra gånger fast med olika elevers namn på, vill jag bara som svar på de tre frågorna skriva "Inget (man dör, sen är det slut, that's how it happens liksom), Big Bang, vet inte". Men gör jag det får jag väl antagligen IG på hela köret. Vore ju snöpligt.

SNÖpligt fick mig att tänka på hur vitt det är ute. Nu snöar det igen, vad fint det är! It snowed and snowed the whole world over.

NU SKA JAG SPEKULERA I LIVETS EVIGA FRÅGOR! Nu jävlar ska här tänkas djupt.

Inga kommentarer: