söndag 24 januari 2010

funderingar

Angående den kommande våren håller jag på att flippa lite grann. Balhysterin är redan i fullt utbrott, trots att det inte ens är februari. Visst är det kul att klä upp sig, men att köpa en klänning för flera tusen? Eftersom jag är tjej förväntas jag antagligen skria som en kakadua i eufori över att det snart är dags för en tjusig tillställning, men just nu känner jag mig mest trött. Jag borde fötts som en bistert manlig tysk ingenjör istället. Om man uttrycker tanken "fan va bajsnödigt med den här hetsen" så tycker folk att man är en grå glädjedödare som typ borde ta och gå ur KPML(r) en gång för alla och börja sova inomhus. Jaja, det är möjligt att jag kommer att vara lika pepp som alla andra någon gång i april. Vi får väl se. Jag har bestämt mig för att hyra en klänning i alla fall. Bild kommer väl upp eller nåt.

Idag;
- Gå på världskulturmuseet (är mycket förväntansfull)
- Bestämma mig för vilken livsåskådning jag har och sammanfatta på två a4 (är mycket konfunderad). Det är en religionsläxa och alltså inget spontant partytrick.
-Hjälpa Lenny benny bajskorv med matte. Själv blev man ju klar med matte D i julas och därmed är all matte för all framtid lika över som hotet om galna ko-sjukan på 90talet.

Benjamin!

1 kommentar:

Mammut sa...

Hanna du är fantastisk! Vilken talang!!!!

Jag ler.........