söndag 10 januari 2010

iz mine...

Nu har min telefon kastat in handduken. Den fick i alla fall ett snabbt slut och slapp lida på slutet. Det hela gick mycket fort. I ena sekunden en upplyst display, i den andra dödens kalla mörker!
Tur att det finns nya mobiler. Den på bilden till exempel. På torsdag eller fredag är den min. En sån liten läckerbit... Egentligen hade jag velat klistra in bilden i paint och kladda över varumärket eftersom jag hatar reklam, men jag litar på att ni inte blir hjärntvättade och plötsligt känner ett tvångsmässigt behov av att rusa iväg och konsumera. Jag höll faktiskt i min gamla mobil in i det sista och lyckades laga den provisoriskt, men till sist fick jag inse min värdelöshet på att laga saker och ge upp.
Imorgon är början på slutet, gymnasiets sista dramatiska termin börjar. Tallyho!!!!11ett!

Inga kommentarer: