onsdag 18 juli 2012

Sista semesterdagen

Ja, imorgon börjar jag jobba. De flesta människor som sommarjobbar är förnuftiga och jobbar i början av sommarlovet. Finns faktiskt nästan bara fördelar med det nu när jag tänker efter. Till exempel slipper man vara pank och bli successivt mer och mer nervös ju närmre jobbets start man kommer.

För jag är faktiskt ganska nervös. Det är första gången som jag jobbar inom vården, undtantaget för två somrar sedan då jag var någon sorts ferierarbetare/praktikant/allt i allo på en allmänpsykiatrisk avdelning på Östra. Kommer garanterat skada/kränka någon första dagen på jobbet.Får hoppas att allting går bra. I vilket fall så kan jag glädjas åt en sovmorgon första dagen, börjar inte förrän klockan 12. Göttimoz.






1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas allt går bra Hanna.
Och det gör det säkert.
Kram
P