måndag 16 juli 2012

Dagens lunch

Måste bara göra det. Berätta om dagens lunch. Så god, så lyxig -  så bortskämd jag är, hamma-hos mamma-boende lilla jag. Kokta rödbetor med knaperstekt (kalkon)bacon, toppad med fetaost och oliver. Allt detta på ett litet salladstäcke. Åh vad obeskrivligt jävligt det blir att flytta hemifrån... 

Nu ska jag snart ge mig ut på en lite längre jogg och ta en omväg förbi Lennys jobb vid Delsjön and drop by for a coffee, förhoppningsvis gratis. Annars blir det vatten, med krydda av delsöluft. Har aldrig varit såhär pank i hela mitt liv faktiskt. Tur att jag börjar jobba på torsdag. Det blir mindre smärtsamt att ta farväl av semestern med tanken i bakhuvudet att jag tjänar ihop pengar för att ÖVERLEVA. Annars är jag en lat typ som hatar att jobba. Har ingen inneboende iver att tjäna pengar överhuvudtaget - kan bero på att jag är så snål att det inte spelar någon roll hur fattig jag än är...





Inga kommentarer: