fredag 13 juli 2012

Bildkavalkad



 Blodiga ben efter alla moskitbett




Det huvudlösa monstret!!

Väl valda delar från resans bildskörd. Jag hade nästan glömt hur kul det var att fota - det var säkert fyra år sedan jag gjorde en fotoutflykt. Det är väldigt tråkigt för jag känner att jag kommit bort från det ganska mycket, och det är alltid motigt att komma igång efter ett så långt uppehåll. Hoppas att det dyker upp mer tid framöver för det! Vardagen under terminerna är ungefär lika kreativa som en fiskmås i livsleda.

Igår var vi på middag hos S och K, vilket var trevligt. Lite för trevligt känner jag idag i huvudet... Ikväll ska jag alltså bara slappa! Imorgon står träning på schemat, och tanken är någon typ av intervallpass i Skatås med CF. Hoppas jag orkar ta ut mig lika ordentligt som förra träningen, det var så skönt att det för en gångs skull gick att verkligen trycka på utan att orken sinade med en gång!

So long, alla mina fem fyra läsare plus pappa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser också! ;-)