fredag 1 februari 2008

Pisat o fevrale navznryd


Just nu är jag mest nervös över att inte hinna bli frisk till imorgon. Imorgon är min och Charlotts födelsedag och jag kan inte riktigt med tanken att mina bihålor inte slutat värka tills dess. Alltså ser det ut som om det blir ännu en hemmafredag i teets, tevens och chillens tecken, inte mig emot visserligen, bara jag är fit for fight tills imorgon. Jag undrar om det är något bra på teve, jag såg att det var 1900 men jag vet faktiskt inte om jag orkar med något så seriöst och svårsmält tills dess...eller, ja, det är inte svårsmält men ni förstår säkert, mina ambitioner ligger mer i nivå med typ... scrubs den här kvällen.

Jag hörde förresten någonstans att alla män gnäller som om det vore jordens undergång varje gång de blir förkylda; ingen kvinna kan tydligen förstå de helvetiska kval en förkyld man kan tvingas utså. Jo, snubbar, jag känner med er. Jag känner som en man! Jag förstår er!

Är detta uttråkans gräns? Åh...

Inga kommentarer: