lördag 23 februari 2008

night falls over kålltorp

Nu sitter jag här, lördag natt. Ikväll har jag träffat Sara, lite för längesedan jag gjorde det bara. Det kändes precis som vad jag behövde. Min skola är ganska liten så att träffa vem som helst som inte går i den känns som välbehövd qualitytime, någon form av frisk fläkt, jag vet inte.
Mysigt var det i alla fall och jag är så glad för både henne och Anna! Mer vettigt än så har jag väl inte att säga... förutom att helgen trist nog ser sjukt inbokad ut med massa plugg och tidigt i säng imorgon kväll eftersom vi ska vara i Marstrand klockan nio på morgonen, vilket betyder att jag måste åka hemifrån senast sju. Gå upp klockan halv sex en söndagmorgon är väl inte precis vad som står högst på min populär-lista. Jag hatar när varenda minut är uppbokad. Jag är inte gjord för sånt.
Det värsta är att min goa gamla gastrit börjar skrika efter uppmärksamhet igen. Just precis när den är som absolut mest oönskad. Naturligtvis bara för att jag för tillfället känner mig ganska stressad över saker som behöver tas itu med...
Över och ut, nu ska jag nog få lite ljuvlig SÖMN!

Inga kommentarer: