tisdag 12 februari 2008

Lov

Lovet är precis som det ska vara; jag går och lägger mig runt fyra och masar mig upp ur sängen vid tolv. Jag går runt i pyjamas halva dagen och lyssnar på Secrets Adrift. En softad verklighet, typ, men det är allt jag ber om.
Idag ska nog jag och Anna waterpipa en stund om andan faller på. Ja, det är typ det som händer idag. En annan sak är att jag måste läsa ut Mästaren och Margarita så att jag kan skriva en romananalys, men det låter som något jag kan ta tag i senare och göra i natt. Michail Bulgakov känns definitivt som en nattförfattare. Jag kan dygna. Oh yesssss, allt för dig Michail. Pasjalsta.

Och nu har jag äntligen fått tummen ur och köpt Arvikabiljett. Härligt! Jag såg häromdagen att Kocky kommer och bara det är ju en stark anlednig ensam i sig själv att åka... sen stör det mig inte direkt att Saul Williams kommer också. Wiiiiih. Pepp! Nu känns det som att jag borde byta om och duscha och 76639367 vara aktiv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oho, vattenpipa i mitt hjärta. jag har precis lärt mig göra ringar på tre olika sätt och är stolt upp till hårsäckarna just nu. /amanda