lördag 26 januari 2008

I'M A WHINER, BABY, OH YES I AM!


Hej. Jag är förkyld, mer än någonsin. Inatt gjorde min högra lunga så ont att jag inte kunde ligga på den sidan. Jag är ganska rädd för lunginflammation, inte för att jag tror att jag kommer att få det, men men. Jag har spenderat idag och gårdagens kväll med att gå runt hemma och verkligen tycka synd om mig själv, missat ett tårtkalas och bangat en frestande erbjudan om mysigt umgänge med Sara & hennes pal. Tilläggas kanske bör att jag verkligen knarkat te i hopp om bättring, men utan effekt. Runt två liter te de senaste två dygnen, jag skojar inte.

Jag har social abstinens.Och helst av allt vill jag bara krypa upp i soffan och sova/kolla på teve MEN det går inte eftersom min mormor&min... plastmorfar (?) gör anspråk på den kvällstid, då det sänds spännande shower såsom På Spåret o.dyl. Åååh.


I allafall;

Thermostatic - So Close So Near
Studio - No Comply.

Inga kommentarer: