söndag 3 mars 2013

Today's Supernatural

Det blev söndag kväll igen då! Idag har jag inte känt mig oproduktiv direkt. När jag vaknade vid sju imorse så sken solen in genom fönstret och min vanligtvis zombieliknande morgonpersonlighet ersattes av femåring med ADHD så jag proppade entusiastiskt i mig en banan, spolade ansiktet i kallvaten och stack ut i ottan och tog en morronjoggggggg som blev lite för lång med tanke på att jag inte ätit frukost. Jag är faktiskt inget fan av att träna innan frukost. men idag gjorde jag det och blev helt slut. Jag riktigt kände hur diverse katabola processer drog igång. Tror jag.Sen solade jag lika entusiastiskt och skrev även klart en ansökan om stipendium för sommarforskning. Med lite EM-hetsande på det känner jag mig ganska färdig för sängdagz. 




Inga kommentarer: