tisdag 12 mars 2013

Pigg igen

Hej på er. Jag är så glad, för jag känner mig pigg igen. Hela januari, februari och fram tills nu av mars har jag liksom krälat mig igenom. Gått till skolan, räknat dagarna till det är helg, somnat i soffan så fort jag kommit hem och vaknat två timmar senare med ett huvud fullt av bomull. Men nu känner jag mig pigg igen. Tackar för denna underbara känsla och försöker ta vara på den.

För övrigt så blev det en MacBook Air i söndags. Dåligt samvete för att jag måste vräka mig i excess, förstås, men när jag klev in i affären så låg den bara där och spände blicken i mig som en nätt liten silverskimrande sälkut. Och jag tog hem den lilla sälungen med värme i hjärtat. Ångrar mig INTE en sekund. 

Nu är jag trött och funderar på om jag ska plugga antibiotika eller kolla på serier. Jag känner redan vartåt det barkar. Och det är inte fördel penicillin. 

Inga kommentarer: