lördag 21 november 2009

pandemrix

Kommer ni ihåg att jag skrev om grisen för ett tag sen? Egentligen var det ett sätt att skrika "hJelp, jag har ånGezt inför influenzan och är rädd!". Jag tror också att jag vid något tillfälle förhävde mitt immunförsvar och jämförde dem med gröna baskrarna. Det var kanske lite kaxigt. Så igår bestämde jag mig - det var dags att ge Aldo och hans basterds i lymfan lite övning inför det verkliga hotet. Den verkliga grisen. Lite genrep så att de inte blir förvirrade när den verkliga fienden ivaderar gränserna, så att de vet hur man tacklar situationen utan att balla ur och lämna mig döende på gravens kant.
För er som inte fattar vad jag pratar om kan jag säga att jag vaccinerade mig igår. Och nog fan var det tur, för det märktes att pojkarna i lymfan behövde lite träning. De klarade inte av läget helt bra. Inte lika bra som jag trodde i alla fall. Har haft feber nu i ett halvt dygn. Kom igen nu och TAGGA grabbar!! Jaga ut besten, make it gallskrika!

Ikväll blir nog väldigt lugn för min del...

Inga kommentarer: