fredag 13 november 2009

fredag iz nice, anderson too.

Herregud sicket bloggande det har varit här på sista tiden. Det känns ganska fint att man äntligen har tid att verkligen göra det man känner för (vara seghhh) eftersom skolan är så himla lugn just nu. Haha, satan, vad jag kommer få äta upp det där om några veckor antagligen då decembershelvetet unleashas.

Men det ignorerar vi nu, för nu är det fredag, fred-dag, fri dag. En riktigt trevlig typ av veckodag. I mitt fall har den hittills firats med bilder av myrslokar, näsblod, "Made" med Lenny som var horisontalliggandes i soffan pga svininfluensan och kaffe. (Vilken o-festlig nyans "kaffe" i föregående mening fick, jag hade tänkt mig lattefräsigt men det där såg mer ut som nån som har ätit Läkerol Cassis och känt av den laxerande verkan som det tydligen kan ha. )
Ikväll ska jag till Storan, Sarv-zor sa att det var en bra idé och det tror jag nog att hon har rätt i. Innan det ska jag se till att dricka x koppar kaffe till så att jag schasar ut ögontröttheten och segheten ur pannloben.

Inga kommentarer: