tisdag 19 augusti 2008

back och trackzzzz

Nu sitter jag i mitt goa kök och har precis gjort något dumt. Jag har tryckt i mig en grandiosa-pizza med mozzarella och tomat. Den var inte ens god. Ändå åt jag den? Antagligen var den även fullproppad med 567 olika sorters härdat fett och 366 sorters konserveringsmedel. Blä.
Skolan har ännu inte riktigt dragit igång så vi slutade klockan tio redan. Nu ska jag bara packa min väska och sedan dra iväg på nya äventyr i stadens vimmel klockan ett på tisdagseftermiddagen och träffa Elinpelin. Tror även att jag måste köpa ett hänglås. Nu vet ni det.

Jag vågar inte riktigt vara positiv än, men min klass känns än så länge bra. Det märkliga är att den heter samma som den förra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Viken skola går du på?

Hanna sa...

vem är det som frågar?

Anonym sa...

Vi känner inte varandra. Undrade bara vilken skola det var som började så tidigt om man går i 2:an :)