söndag 13 april 2008

Skeleton key

Egentligen har jag inte tid att blogga nu eftersom jag måste plugga matte (kan för övrigt knappt bärga mig), men de viktigaste nyheterna nu är väl ungefär att

- det är vår, ja, ifall ni inte varit ute än så vet ni det nu! Och om ni inte har varit ute, gå ut!
- the coral är dagens fluga.
- fevrale.blogspot.coms framtid är oviss. Flykten kallar från hemlig planet i cyberrymden, drömmen om att fly till en plats dit få kan hitta. Varsomhelst men inte till blogg.se.

Nä nu ska jag göra mig en redig kopp te och studera.

What's up with my heart
When it skips a beat?
Can't feel no pavement right under my feet
Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do?

1 kommentar:

agnes sa...

Så typiskt dig att springa iväg nu när jag har vågat mig ut. Du din...din...asch jag kommer inte på något grovt nog så jag hör av mig vid senare tillfälle. Ha!