tisdag 29 april 2008

House

Det är inte helt okej att jag är besatt av Gregory House. Men han har ju allt. Snart börjar det men innan måste jag ju fördriva tiden med någonting. Min blogg, som har fått en ny design som jag tycker om.
Annars rullar allting på. Imorgon är det valborg och planerna ser lugna men trevliga ut. Det ska blir kul att kolla på cortegen, jag läste i tidningen att de så sent som i förrgår ännu inte var klara med sina vagnar. Jag trodde att chalmerister alltid var sjukt välplanerade och maniska men GP slog hål på denna vanföreställning.

En bra nyhet: Jag behöver inte gå på resten av svenskalektionerna. Min svenskalärare har fått en ganska skev bild av mig och tror att jag är ett geni. Stackarn! Jaja, jag får sovmorgon på fredagar i alla fall! Eee haw.
En dålig (skitdålig) nyhet: Min favoritmattelärare ska inte ha oss nästa år. Jag vet att jag är en tönt som ens nämner något sånt här i min blogg, men jag kan inte låta bli. Snyftningar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra lärare som lämnar en i ett helt läsår (eller ännu mer) suger getpung. :(