onsdag 19 december 2007

don't take your love to town



Allmänt varmt-täcke-gosigt med lov som jag äntligen fått. Äntligen äntligen. Efter någon form av spex på min skola där lärarna ömson drev med Rapport (de svinen förtjänade det, heh, subejktiva jävlar som de är), ömsom med min klass fick jag lämna skolans område. Ikväll är det väl tänkt att det blir festligheter med donnerfolket på någon sunkbåt, kan säkert bli kul men jag är grymt trött som vanligt så jag är mest apatisk och slö just nu, plus att jag inte har pallat skaffa någon biljett. Det är väl bara att hoppas på att festfixxxxxxxxxargrabbarna har en rosa lapp till övers för mig, annars får jag åka hem i min ensamhet och fira lovet med familjen Tenenbaum istället.

Nu hade jag tänkt städa mitt rum och sova innan det är dags att ge sig ut i natten igen. Fast nu när jag tänker efter kommer jag på att Anna är sjuk så om hon orkar tänker jag gå hem till henne och muntra upp henne med godis eller något. Hoppas inte att det är vinterkräksjukan, men jag har faktiskt skickat sms till henne där det står att hon inte under några omständigheter får kräkas. Och inget kräks - ingen vinterkräksjuka. Jag är ganska intelligent!

Inga kommentarer: