lördag 25 augusti 2012

såft

Jag sitter just nu på min balkong och pustar ut efter hårt jobb. Har agerat hushållsnära tjänst åt mig själv hela dagen - jag tror aldrig jag har tvättat så mycket på en och samma dag. Eller packat. Det känns mucho knäppt att det bara är en vecka kvar till jag flyttar hemifrån. 

 Den här veckan har för övrigt varit ganska jobbig, så det var en lättnad av fjädrande mått när jag klarade duggan igår! Brutalt hade det varit att omdugga-plugga nu och dessutom flyttstäda, hade varit lika dålig tajming som ett epilepsianfall i en porslinsbutik. Så oh well nu sitter jag med wettex-doftande russinfingrar, träningsverk i skur-armenoch ska bah SLAPPA resten av dagen. Solen skiner, det är ganska varmt och nu känns det som om hösten kan få rulla in. Med allt vad den kan ha med sig. 

Herå puss

Inga kommentarer: