fredag 29 juni 2012

Princess Crocodile

Häj! Nu är klockan elva och snart ska jag bege mig till staden för att finna och köpa mig ett par skor. Alla som följt den här bloggen genom åren borde veta vad jag tycker om den här aktiviteten. Meningslöst och dyrt. I vintras vägrade jag att köpa nya vinterskor trots att mina gamla var trasiga och inte gick att stänga. Mamma underströk att andra människor antagligen såg mig som en kuf på grund av detta, vilket kanske fick mig att känna något som påminde om stress/mild oro. Fast... fan, ändå inte. Jag har blivit sedd som en kuf sedan jag gick på dagis. Det skulle nog kännas ännu mer oroande att bli betraktad med vördnad och beundran.

De senaste dagarna har varit så goa. Till stor del har de tillbringats ute på olika gräsmattor, i solen, med antingen Sarvi eller CF. Har tappat räkningen på hur många liter jordgubbar jag konsumerat. Det är så det ska vara - nu fattas bara bad också, men det kommer väl.

Ses på andra sidan sKo-shÅppinGeN, puZz!!


UPDATE: Jag anar att ni inte kan bärga er! Ja, det blev ett köp! Hallelujah. Nu sitter jag och kollar på friidrotts-EM. Jag tycker fotboll är så förbannat trist och långsamt och känner bara att jag inte hänger med alla hysteriska skrik om Italien och Tyskland. Istället kan man ju kolla på friidrott där det faktiskt fortfarande finns lite hopp för Sverige, i damernas 400 m - final där svenska Moa Hjelmer springer till exempel. Ska jag kolla på i alla fall! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till dojjorna!!!