onsdag 17 augusti 2011

Vadvärmare

Varför måste hela sista veckan av mitt dyra sommarlov regna bort, nu när jag äntligen är ledig!? Varför måste ungefär SAMTLIGA ha ett väldigt späckat jobbschema just den här veckan, alla förutom jag? Nej, inget annat återstår för mig idag än att än en gång cykla ut till Vallhamra för att hänga på CFs sommarjobb i några timmar- det är alltid kul när man har ett eget liv... mm. Jaja, sånt är livet.
Positivt är alltid dock att de kommande dagarna ser lite mer spännande ut + att en djävulsk träningsvärk i mina vader äntligen håller på att släppa mig ur sitt paralyserande grepp. Det måste nog vara den oskönaste träningsverken av alla - den som sitter på vadernas framsida. Varje steg som man tar känns som en liten Golgatavandring.
Ikväll ska jag i alla fall kolla på Schtunk! på Kulturkalaset! Hypade som bara den här hemma - lever de upp till mina numer SKYHÖGA förväntningar? Vi ska se... typisk besvikelse-varning här... but I will keep you posted.




Inga kommentarer: