onsdag 10 augusti 2011

ozka

Fett med kaxXigT av mig att blogga när det åskar som bara den utomhus! Fast egentligen, vad är det som kan hända? Jag har alltid funderat på varför man ska stänga av/koppla från elektriska apparater bara för att det är åskväder. Och aldrig brytt mig om att ta reda på svaret. Antagligen har jag missat något sjukt basalt, grundläggande och UPPENBART under mina tre år på gymnasiet (eller nej, det togs nog upp redan på mellanstadiet...). Men vafan egentligen? Leds strömmen in genom vägguttaget och upp i datorn så att tangentbordet blir ledande, jag får en dödande stöt och brinner upp på plats? Eller? Jag är dum i huvudet och saknar bildning.
(Woohooooo det bokstavligt talat vräker ned ute nu...)

Det var lite fuktigt att cykla ut till Vallhamra i smattrande hagel förut.




Inga kommentarer: