onsdag 8 juni 2011

lalalala sunkig sommarlovstjej

Nu ligger jag och väntar på att Lenny ska komma hem från sin klassfest i Slottsskogen. Lite orolig som alltid när man väntar på att någon som är ute sent ska komma hem... isch.
Imorgon ska jag upp tidigt för att fixa lite flyttsaker och därefter blir det lite (förhoppningsvis) hård wetwestträning på Valhalla. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... åka och hetsa CF på Vallhamra? Alltid kul att vara en ananas i någons röv!
Hahahahaha jag kom förresten precis på att jag drack kaffe på stan förut i samma tröja som jag använde som pyjamas inatt. Fräschör, mina vänner, det är bara ett annat ord för onödigt. Är det mina sommarlovsrutiner som börjar komma igång? Märk väl att det bara gått en dryg vecka av sommarlovet än. Jag undrar hur min vardag kommer att se ut i sena augusti.

Inga kommentarer: