torsdag 13 januari 2011

Som en ättiksgurka

Precis som jag återhämtat mig från den förra förkylningen lägger jag mig i sängen och ska sova. Dagen därpå vaknar jag med en hals som gör fruktansvärt ont, och inser att sjukdomen antingen har muterat eller att jag råkat ut för en helt ny liten rackare. Nu sitter jag här på min rumpa och är bitter. Det gör verkligen sanslöst ont i hela halsen. För att trycka undan symptomen mölar jag samma preparat som på bilden, dock helt utan resultat. I min patetiska självömkan har jag överdoserat å det grövsta.
"En tablett får sakta smälta i munnen varannan eller var tredje
timme". Haha, de är för roliga, läkemedelsföretagen...

Det är jävligt synd om mig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på sig!

Anonym sa...

Hihi din mård nu har jag hittat dig din lilla rackare!! STOREBROR SER DIG (fast han är på jobbet)!!! Sniffa lök, det hjälper!
Zum serious lurwin/ Sarvi!