lördag 8 januari 2011

8/1

Idag har jag absolut ingenting att göra. En del har rest från stan, andra jobbar eller gör annat, jag är...helt enkelt försummad och lämnad bakom! Eftersom så är fallet får jag försöka hitta på någon spännande ensam-aktivitet. Jag skulle alltid kunna läsa min bok. På sista tiden har jag fått en väldigt skön ro när det kommer till att läsa böcker, något som varit som bortblåst hela hösten. Men nu är den tillbaka och jag kan äntligen sitta och läsa en bok i lugn och ro utan att tankarna fladdrar iväg som nervösa sparvar. Ganska trevligt helt enkelt.

Igår lyckades jag också springa lite, nu 2x10 minuter (ha ha ha), utan att känna någonting i benet alls. Ibland kan det vara så att det gör lite ont dagen efter man har gjort något man inte är så van vid än, men idag känns det 100% bra. Värt!

Inga kommentarer: