torsdag 26 juni 2008

UPDATE

Sommaren har lett till att jag har blivit sjukt dålig på att uppdatera den här bloggen, men nu blir det ändring. Tror jag.
Läget nuförtiden är följande; jag jobbar, äter och sover. Jag sorterar galgar efter modell och färg på en välgörenhetsorganisation. Mer finns inte att säga om det förutom att det är sjukt tråkigt och väldigt jobbigt att stå på betonggolv i samma ställning i åtta timmar varje dag. Nog om det, jag gör det för pengarna och förbannar i mitt stilla sinne att jag tackade nej till mina tåg. Nu pratar vi aldrig mer om det här.

Men snart ska vi åka till Arvika i alla fall! Det är bara fem dagar kvar och hela jag verkligen spritter av iver. Komma iväg och sätta fart på sommaren. Musik + vänner + fest = en oslagbar kombination! Festivalpackningen är fullkomlig i sin icke-existens men kommer snart att transformeras till något värt namnet. Jag har visserligen ingen aning om vad jag ska packa ned men det kommer säkert att lösa sig, i alla fall med logistiken. Jag har faktiskt spelat tetris.
(Funderar även på om jag ska ta och boka biljetter till way out, men hittills är det lite för få bra band som ska spela. Lite färre band på klubbspelningarna och fler på själva festivalen hade inte varit helt galet. Peppen är vår!)

Rastlöshet.

Inga kommentarer: