tisdag 10 juni 2008

Making Evil

Imorgon är det sommarlov. Jag har inte riktigt tagit in det än, jag sitter mest och är förvånad över vart allt skolarbete tagit vägen. Sedan väntar fyra sköna lediga dagar innan jag börjar jobba vilket är ganska skönt. Den 10 juli slutar jag jobba och då är det fortfarande 1, 5 månad kvar av lovet. Underbart. Arvika ska ju också bli mysigt såklart, och Kreta. Och Way out West.
Den här sommaren ska bli bra, har jag bestämt. Sedan börjar tvåan och då är det full gas från första början. Sommaren om ett år är jag arton år och enligt lagen vuxen. Men inte än.

Annars är det trevligt med fotboll ikväll. Snart ska jag gå och köpa chips&dip (mghghamnabsh6567()&/%&/%&/NAMNAM) så att jag har något att äta medan jag ser Sverige göra bort sig på vår statliga television. Alltid lika festligt!

Jag sitter och lyssnar på en konstig remix av Pass This On, någon form av tranceversion. Blev helt chockad när jag fattade att de (något jäkla trance-band) hade snott den av Knife. Får man verkligen göra så? Eller rättare sagt; varför har The Knife gett bort upphovsrätten till en så bra låt? Jämför själva originalet med remixen. Vad hände??

Inga kommentarer: