måndag 19 november 2007

Från minus till plus


Jag antar att det ska till inget mindre än en naturare för att åstadkomma ovanstående rubrik, men jag har vid det här laget accepterat min lott (eller ja, inte mycket att acceptera eftersom jag själv kryssade i att jag ville gå natur på den blankett som någon gång gavs till mig i nian angående gymnasieval) som en sådan, jag är inte missnöjd på något sätt med det.

Hursomhelst, vad torr jag är. Anyhow. Nu är jag nyklippt. Jag kom hem vid sex från frisören och sedan dess tiden bara sprungit iväg. Hjälp. Jag vet inte vad som hände, men jag kan säga att dagens planer för eftermiddagen var att klippa mig och göra en del matte. Skicklig (eh...) som jag är har jag lyckats med båda till min stora självgodhet. Jag undrar om man kan bli kär i sig själv. Jag är på god väg kan jag säga. Snart är jag lika cool som Robert de Niro.

Inga kommentarer: