onsdag 14 november 2007

Allting nytt


Än så länge är det här en mysig, hemlig sida. Som en lägenhet någon köpt under tiden han eller hon håller på att sälja den gamla. Man skulle kunna säga att min förra "lägenhet" var ett fult, opersonligt, övermöblerat och lågprismässigt kyffe. Som ni säker förstår av min eleganta förmåga till slående paralleller syftar jag på min förra blogg indiedependent.blogg.se som man skulle kunna kalla en katastrof från början till slut.

Efter nästan ett halvår tvingades jag inse att html-wtf-LoL-omg-koderna knäckt mig och att jag saknade orken, fantasin, tiden och framförallt den chalmersutbildning som krävdes för att omvandla bloggen från en ful, reklamspäckad low-lifeblogg till vad jag hoppades skulle bli någon skimrande, unikt och personligt. Alla drömmar rasade, jag tog mina ideér och slog ned bopålarna här på blogspot istället.

Jag hoppas att alla mina gamla läsare från blogg.se fortsätter att läsa vad jag skriver här istället, och eftersom jag ännu inte har insett hur man checkar antalet besökare; som vanligt, var sötast och lämna en kommentar. Ni är mysigast i så fall.
Mys.


Inga kommentarer: