onsdag 8 maj 2013

Sommer

Hejzhoppz! Åh vilken produktiv morgon. Klockan är snart halv elva men jag har redan nästan tvättat klart, pluggat rätt fokuserat i några timmar och nu ska jag fortsätta med detta fram till att jag åker ned på stan och träffar sjukgymnasten vid halv ett. Usch. Fram till för något år sedan var jag helt säker på att jag hade en grav läkarskräck, men när jag sedan tänkte närmare på detta tog det inte många sekunder till det att spektrat hade breddats till tandläkare, sjukgymnaster, frisörer och butikspersonal som man måste fråga om hjälp. Det är mycket man kan få ont i magen av. Och nu börjar jag såklart bli nervös för att gå till sjukgymnasten. Förstår inte vad denna mesighet kommer sig av. 

Hur som haver ska det bli skönt att träffa någon för knät, känns som att det blir bättre för varje dag som går men jag vågar mig inte riktigt på att springa än - och absolut inte springa intervaller eller häck. 

Imorgon åker vi i vilket fall till Kristinehamn, och det ska bli mysigt. Planerar att ta med mig mina goa skolböcker och lägga i en växel vad gäller tentaplugget. Wchich reminds me of att jag måste återgå till mina älskade infektionsstudier nu. 


Inga kommentarer: