fredag 24 maj 2013

Chockoläde

Ja, det blev fredagskväll och jag antar att jag borde vara begraven i tentaplugg. Men istället tuggar jag i mig Toblerone som om det inte fanns någon morgondag. Vi hanterar alla skoltrötthet på olika sätt. Jag hörde ryktas att SVT tydligen sände Skärgårdsdoktorn ikväll. Det får bli så att jag kollar på det, går och lägger mig tidigt och sedan sticker upp i morgondagens otta och tar tag i allt då. Är dessutom så väldanz trött. 

Imorgon ska jag jogga lite, tror knappast knät håller för mer än så. Sjukgymnasten trodde att det var en lätt överansträngning men det tror nog inte jag, för då borde det nog ha släppt nu. Vilket det typ har gjort men ändå inte, det poppar upp när man minst anar det. När man åldras får man problem med knä och höfter. Känns bra att mitt åldrande har börjat nu. 

Inga kommentarer: