torsdag 26 april 2012

INTE på språng

Nu sitter jag i mitt rum och MÅSTE komma igång med att göra något. Dagen har bestått i att jag ätit lunch, ätit choklad och slösurfat på iwastesomuchtime. Kan bero på gårdagens kraftiga dränage av energi i samband med vår 40-hp-fysiologi-munta som ägde rum, visserligen gick det bra, men det förhindrar inte efterdyningarna av det sympaticuspåslag som rådde i under de två timmar som muntan utgjorde. Jag känner mig helt slö och slapp och tanken var att jag skulle åkt in till friidrottens hus nu i eftermiddag, men jag och min kropp, samt eventuellt även också Gud om hen finns, vet att det inte kommer att ske.
Måste i alla fall fixa knytmat till kvällens partajaj, handla inför detta och slutföra det fesna städandet av mitt vidriga rum. Ekligt.
Ovant att vara ledig, har JU TYP INTE HAFT (plugg)LEDIGT SEN MARS, om man bortser från påskaftons eftermiddag då. Puss.

Inga kommentarer: