onsdag 4 april 2012

april, dum sill

"Meh blogga rååå". Ja, watch me, anonyma djur som lämnat spår i kommentarsfältet. Nu ska jag snart fräsa iväg till skolan för ett litteraturseminarium och teaterföreställning, dvs en modifikation av en kurs som tidigare gick ut på att man faktiskt var ute på vårdcentral och träffade patienter, men som nu går ut på att man läser böcker om det och/eller ser en teaterpjäs om det. Allt det där hade varit bra som komplement, men kanske inte som ensamt alternativ. Hm, ska inte gnälla så mycket, men wtf lol omg.

Annars blir det här en vanlig dag, ska ut och springa sedan när jag kommit hem och sedan bänka mig med mina fysiologiböcker och dra en all nighter. Om jag säger det nu så kanske jag faktiskt gör det? Nej, det kommer nog sluta med att jag sitter till halv sju och kollar TV resten av kvällen. MMMMH.

Inga kommentarer: