tisdag 29 november 2011

skäms

Ja, jag sitter och skäms som ett djur. Ett djur som är värdelöst på att uppdatera sin blogg! Det har varit några hektiska dagar med ganska mycket plugg inför vår fysiologitenta som äger rum nästa fredag, men nu sitter jag ju här och tar det lugnt så jag ska icke klaga!

När rastlösheten satte in vid fem beslöt jag mig för att trotsa regnvädret och ge mig ut i den härliga skogen. Det är spännande att springa ute i regnet när det är kolsvart ute; alla andra stannar hemma och man är ensam i skogen med naturen, groddjur, livets eviga frågor och en och annan eventuell förrymd livstidsfånge. Den salta smaken av spänning i vardagen när ett rådjur kastar sig ut framför en och man tror att det är Juha Valjakkala - intressant!

Lalalalala...

1 kommentar:

Lasse sa...

Du suger sannerligen på att uppdatera! Fast jag gillar dig ändå.