torsdag 22 december 2011

baobab

HEJ! Jag är tillbaka från en kämpig hösttermin och nu är det JULLOV! Åh så gott! Om fyrtiofem minuter ska jag träffa Sarvi, head for ze downtown och panikköpa sista julklappen. Jag tycker att det är skönt att ha bra framförhållning... nej, men ni vet nog vid det här laget vad jag tycker om julen och all köphets. Kanske är det därför jag in i det sista undvikit att åka in till stan. Jag antar att jag tycker att det är lite jobbigt. När jag var runt tretton fick jag sån dålig magkänsla och dåligt samveten av julen att jag inte ville vara med om det, och antagligen hänger lite av det kvar.

Postar antagligen senare idag med bilder från det efterlängtade julpysslet som kommer att äga rum i eftermiddag! Tur att det i alla fall är kul att köpa pysselgrajor!

Inga kommentarer: