söndag 13 februari 2011

upp å håpa


Jadå då var man igång lite då! I eftermiddags var det dags för taekwondo igen; föga visste jag att jag så gott som skulle krypa ut ur lokalen två timmar senare. I vilket fall känns det sjükt gött att vara uppe igen. Må jag så inte kunna gå upp ur sängen imorgon.
Helgen annars har bestått av plugg, studerande, utforskande, plugg och även lite studerande. Jag hann med att plugga lite också däremellan. Det är bra med omväxling ibland.

SKÄMT ÅSIDO! Tråkiga saker blir trevligare när man gör dem med någon annan, förslagsvis någon man tycker om. Det kan vara en vän, släkting, partner - eller varför inte ett husdjur. I mitt fall tycker jag att till exempel att en grå plugghelg blir något fantastiskt om man tillbringar den med någon... nice. En CF kanske?

Det är min personliga åsikt att alla borde ha en CF hemma.

1 kommentar:

lonz sa...

... och en Lanut kanske? HE HE