tisdag 21 december 2010

Jag vill ha allting!


Ja, knäpp är precis vad jag är... för just nu sitter jag och längtar efter våren. Ignorera julen bara, vår vill jag ha. Antagligen är jag sämst i universum på att uppskatta nuet. Fast det kanske har att göra med att jag bara ser fram emot allt som våren kan ha med sig? Efter den här värdelösa hösten känns det som att sitta med en oöppnad Aladdin-ask framför sig när man tänker på allt som faktiskt är på gång.
Jag längtar till den 17:e januari då skolan kommer igång - jag är bajsnödigt taggad på att börja med en utbildning som jag verkligen tror kommer bli förjävla spännande!
Jag längtar till att fortsätta att bygga på den lilla löpning jag faktiskt får göra nu. Om allt går som det ska (peppar peppar...) får jag springa över kilometern inom loppet av 2 veckor. Må vara patetiskt för någon som sprungit flera mil per vecka en gång i tiden, men fyfaaaaan satan vad helvetes skönt att vara på benen och springa runt i skogen igen, trots att det hela just nu är mer sjukgymnastik än träning. Hoppas skadan aldrig ger sig tillkänna igen!

Fylla 20 blir säkert också kul, det har jag aldrig testat tidigare...

Inga kommentarer: