onsdag 17 mars 2010

Markgraph


För att få er alla att inse att mitt liv inte bara enbart går ut på att ha panik inför det faktum att jag inte kan hitta ett förbannat jobb, tänker jag härmed briefa lite om vad om händer på andra fronter. Ibland har jag ju t.ex. panik över skolrelaterade saker eller vädret, och då förtjänar ni att få info om det också. Livet är en hård skola, men jag är en hård karl, så jag ska icke låta
detta ta över min blogg.


Något trevligt som hänt på sistone är att Lenny har hittat laddaren till kameran - så nu ska det fotograferas igen, för första gången sen i höstas. I söndags inledde jag detta med att föreviga de legendariska räkmackorna som serverades i Gothia Towers skybar. Vilket ställe. Platsen är som något från Brian Enos Shutov Assembly.



Livet annars? Det går sin gilla gång. En rastlös, segdragen väntan på våren kombinerat med tankar på framtiden. Känslan av att jag kan vara varsomhelst, göra vadsomhelst, och inte har mer än vaga funderingar i dagsläget angående vad jag ska göra om sisådär ett halvår påverkar egentligen inte mig jättemycket. Antagligen är det lättare att uppskatta nuet om man inte vet hur framtiden blir; antagligen är jag buddhist för jag tänker att det får bli som det blir.

Ett långt inlägg med många lösa trådar, utan slutsats. Who cares.

Inga kommentarer: