onsdag 28 oktober 2009

ÄNTLICHEN!

Dagarna jag INTE sett fram emot i en månads tid är äntligen till ända. Igår stod körkortsteori på schemat och idag var det uppkörning. Snittpulsen de två senaste dagarna har nog legat runt 180 bpm eller något sånt. Bra för hälsan? Näääää!! Gött med körkort? Jaaaaaaaa!!
Åh jag kan inte fatta att den här passiv-aktiva stressen äntligen är slut. Nu blir det inga mer gnälliga, stressade och ledsna inlägg här på bloggen på ett tag framöver. De senaste veckorna har nämligen varit helt tokiga med runt tre-fyra prov per styck och några inlämningar på det, PLUS fjärilar i magen inför det där eländes förarprovet och tråkig teori. Men nu är det klappat och klart, kan nöja mig med att bara kolla på mitt fina fina provisoriska körkort som tittar snällt på mig från skrivbordet.
Så glad!

Inga kommentarer: