måndag 19 oktober 2009

19 oktober

Okej, let's get thangs straight. Just nu går livet mest ut på att hålla sig flytande. Jag kan inte påstå att jag trivs med det jag gör om dagarna, men det är en begränsad tid av det hela kvar nu. Fram till jul blir det bara till att bita ihop och se glad ut (as usual). Den här veckan är en mördare och de första dagarna av lovet är också en elak tant men så fort onsdag dag passerat är jag om än kanske bara temporärt en liten aning friare.
Gå till skolan, bit ihop, åk hem, göra läxa, äta, göra läxa, sova. Fyra dagar kvar!

En annan grej jag inte fattar är hur vissa personer beter sig. Ibland blir jag så ledsen och oförstående inför allt. Ibland känns allt osäkert.

Det här blev ett av de mer ledsna inläggen jag skrivit, ni får ursäkta, men jag är faktiskt inte glad jämt.

Inga kommentarer: