lördag 25 oktober 2008

open field

Igår var vi på Ferdinand och shook our asses of, tillsammans med hela Göteborgs samlade schtek-är-ingen-lek. Det hela var väl mycket lyckat och så men usch vilken köttmarknad. Så fort man packar folk trångt med hög musik och tillsätter en skvätt alkohol så tappar folk bort sig själva och boooooy jag gillar det inte. Jag känner inte att jag passar in i såna sammanhang.
Så idag är jag lite trött så jag ska vara hemma och skriva lite listor eller pyssla, om jag har något att pyssla med.

Inom loppet av mindre än ett dygn har två personer sagt gällande matte att "man kommer förr eller senare till en punkt när man inte längre kan greppa saker helt och hållet utan måste börja acceptera och godta vad som sägs". Va? Då handlar det inte om matte längre! Mekanisk inlärning tror jag inte på! Vad jag ville ha sagt med detta lilla stycke vet jag inte, men nu har jag fått det sagt i alla fall.

Taken by Trees.

Inga kommentarer: