måndag 26 maj 2008

Stress

Nu är det lite för mycket av allt. För mycket av det goda!
ungHBT kämpar trots allt på mot snåla stipendier och tisdsbrist. Idag har stora delar av Göteborgs affärsrörelser fått ta del av våra flyers. På onsdag ska affischerna upp.

Trots att allt är otroligt kul, är det också oerhört stressigt. Parallellt med allt annat är det en ekvation svår att lösa; jag har för första gången schemalagt delar av min fritid. Men... hursomhelst, det blir bloggtorka här en tid framöver.

Innan jag tackar för mig vill jag bara passa på att säga att lördag den 31 maj smäller det. Då ska hela stan komma på HBT-modefest på Röhsska Museet här i Göteborg. Det kommer bli hur bra som helst: liveband (bla Bonne Idée, ett av stans seriöst bästa), modevisning och en massa annat som är skitbra. Alla är välkomna! Kom dit, straight eller gay spelar ingen roll!
Tider som gäller är klockan 18 - natt.

//Your Cherie Amour

Inga kommentarer: