torsdag 10 januari 2008

demand adventure

Demand adventure känns slagfärdigt och bra, jävligt innovativt och fräscht, typiskt TTA. Tänker jag och surfar runt, slösurfar är vad jag gör, istället för att lägga sista handen vid ett mediaprojekt som ska lämnas in i morgon. Fast det är helt lugnt, egentligen.

(Idag var jag i skolan till klockan tjugo i fem, hbt-möte var det för hela slanten. Vid det är laget borde jag få bli guldmedlem eftersom jag har varvat hela två utomstående som till råga på allt går på en annan skola. Jag vågar mig på att anta att det är någon form av rekord. Höh. Förresten så är jag orangehårig fortfarande, känns inte helt okej men vad gör man.)

Om man skulle ta och... hm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugn, ba lugn. Är det orange som i svart som blekts så är du helt rätt ute. Det är liksom det nya svarta, verkar det som...