fredag 22 februari 2013

OH FRUCHTENSALLAT

Hejhopp. Nu är det fredag kväll, jag har fleecemorgonrock, har precis skurit klart en fruktsallad och livet är ganska skönt. De tre senaste dagarna har jag varit på geriatriken i Mölndal och jag tycker nog hittills kanske att geriatrik är en underskattad specialitet. På läkarprogrammet finns det vissa grenar som ses som ganska ospännande och geriatriken är helt klart en av dem, tillsammans med till exempel patologi. Jag vet inte men jag tycker att jag kommer bra överens med gamlingar i allmänhet och följaktligen känns väl geriatriken inte superavlägsen i alla fall. Kanske är lite ospännande som person helt enkelt. Hiho.

Nu håller vi i alla fall på och laddar ned "Girls"! Är såååå excited inför denna HBO-serie som enligt mina källor är lite som Sex and the City fast med fulsex. Alla verkar ha sett den och alla verkar älska den. LADDARÅÅ datorn!!


Inga kommentarer: