fredag 14 oktober 2011

newz

Självstudier nu på förmiddagen... så efter två timmars plugg unnar jag mig en bloggpauz. Snart ska jag åka in till stan och köpa lite snordyr kurslitteratur och det sliter sönder mitt stackars hjärta att det är så jävla dyrt! Idag ska vi tydligen ha en gästföreläsare som pratar engelska, så om jag litar på mig själv kommer jag behöva ta igen hela föreläsningen själv sedan eftersom jag kommer fatta ungefär en promille av det som sägs.
Knäppt för övrigt att det är MINUSGRADER ute nu?

Igår var jag hos tandläkaren och han var nöjd med hur mina tänder har inordnat sig i ledet, så om en vecka ska jag ta bort fanskapet till tandställning. Kan verkligen inte bärga mig. Jag tror att folk kommer att börja respektera mig på riktigt nu, när jag snart inte ser ut som en gädda i käften. Det är bra för då kommer jag inte behöva köpa en dyr bil som ger mig ära och bekräftelse. Gött.

Inga kommentarer: