tisdag 18 oktober 2011

död säl

Det är inget vidare att läsa inlägg som handlar om hur trött någon är. Helst inte standard-machoinlägget "assååå fyfaaan asåååå fan vi hade fys idag på fotbollzträningen och jag är helt dööööööööd". Men det här är min blogg, jag sätter standarden och deklarerar härmed att jag är en död säl efter att ha hoppat och rusat runt i Skatås med CF:s friidrottsträning. Jag tänker därför gå och lägga mig med min skräpdeckare och ladda inför morgondagens TYK istället för att försöka göra något mer av kvällen. Sista dagen på Torslanda vårdcentral. Vemodigt!
Äsch! Lika bra att ta nya friska tag och se fram emot TYK C, där praktiken helt och hållet strukits och ersatts med temadagar med plastdockor o.dyl. Inget kan mäta sig med att ersätta riktiga patienter med Underbara, uppblåsbara Barbara. Inget.

Inga kommentarer: