måndag 8 november 2010

Konstig vinterdag?


Idag vaknade jag i svinottan, 5.45 som ett gammalt minne från Hulebäcktiden, INNAN alla andra. Och i detta nu sitter jag och häckar på mitt rum eftersom jag måste vara hemma och hålla koll på byggisarna som river runt i huset. Trist att jag inte vågar gå utanför dörren och umgås med dem, då hade jag sluppit sitta här som en autistisk undulat. Hoppas de blir klara fort så jag kan gå utanför dörren och göra något vettigt av dagen, för jag kommer bli knäpp om jag måste sitta här och rulla tummarna. 

Annars en massa tankar om vårterminen; framtiden. Vad kommer hända egentligen? Kommer det här vara sista hösten i Göteborg? Kommer eventuella studier på annan ort få ett lika abrupt slut som de fick förra gången? Kommer våren bli lika jävla misslyckad som hösten? För mycket tankar den här konstiga vinterdagen, ut och andas istället. 

 


1 kommentar:

Anonym sa...

Allt kommer att bli bra!

/ Gud