lördag 5 juni 2010

blogga varje dag!

Det ska jag göra nu de kommande dagarna. Blogga varje dag. Som kompensation för att jag inte har hunnit eller tagit mig tid under de här tre åren som jag har velat. Och för att den här raddan av dagar har varit sjukt konstiga och ganska underbara, och för att jag kommer att vilja minnas det här i höst när jag typ deppar över att jag är arbetslös. Och då, kära vänner (vän? vet fortfarande inte hur många läsare jag har), ska det nämnas att jag inte ens tagit studenten själv än! Igår var det Kaskys tur att lämna skolans grå miljö för den här gången och det var en trevlig kväll i Mas-thug area. För att fira allt lägger jag upp en bild på fjäderdansarna som jag blev så besatt av i förförra inlägget.
Nu ska jag och Lenny snart gå hem till Sarvi på mottagningen som äger rum trots att det var i onsdags hon tog studenten. Gratis mat säger man inte nej till...

Inga kommentarer: