lördag 13 december 2008

Sa'rday nite



På tal om ingenting. Satt förut och kollade igenom hela Lottis bilddagbok.
Hittade då inget mindre än den här gamla godbiten. Jag sitter faktiskt här och blir rörd till tårar av mig själv, fantastiska mig! All denna outtröttliga entusiasm jag visar prov på på bilden ovanför! Iklädd hotpants och en grön flanellskjorta i sann mattelärar-anda håller jag humöret uppe och peppar faktumet att vi ska bo i ett tält med en bottenarea av 2 kvadratmeter. Inga sura miner där inte. Där har vi jävlar i min lilla låda sann framåtanda och ett par jädra snygga vinterbleka vader!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du, den där torkan beror nog mest på en identitetskris. Jag körde ju på ganska rejält med den seriösa stilen när jag startade bloggen, och nu vill inte det sig riktigt längre. Funderar på att ta upp det hela igen, men då med bloggning om böcker och musik - det är trots allt det enda jag intresserar mig för. Samtidigt känner jag att det finns de som gör det mycket bättre än jag. Svår balansgång!
God jul, förresten. Må många tomtegubbar slå i dina glas!